Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 104 Nr 8 (2017)

Vol 104 Nr 8 (2017)

					Toon Vol 104 Nr 8 (2017)
Gepubliceerd: 05-09-2017

Artikelen

  • Lezen doe je met elkaar: Leeskringen en groepsmondelingen

    Margot de Wit
    4-9
    • PDF
  • Cultuur in het vreemde-talenonderwijs: Franje of kern? Deel 2: Literatuur en cultuur

    Erik Kwakernaak
    12-16
    • PDF
  • Leren van elkaar: Peerreviews in vmbo-kaderklassen

    Winanda Steenkamer
    18-22
    • PDF
  • Maatwerk, voorbij de hype

    Paul Rosenmöller
    24-27
    • PDF
  • Bekroonde boeken.

    Rob van Veen
    30-31
    • PDF
  • Alles is (meer dan) liefde in Everything, Everything

    Eva Overman, Brit Thomassen
    32-33
    • PDF
  • Het internet: Getallen om naar adem te happen

    Kees van Eunen
    34-35
    • PDF
  • Op weg naar het einde – op muziek van The Doors.

    Jan de Jong
    38-39
    • PDF
  • Grammar riddles

    Chantal Naucke-Snijder
    40
    • PDF
  • Piet Talsma: Een halve eeuw voor de klas

    Paul Stevelmans
    41-42
    • PDF
  • Moet Papiaments op Curaçao een verplicht examenvak blijven voor havo en vwo?

    Jeroen Heuvel
    47-48
    • PDF
  • Is een moeilijk examen hetzelfde als een te moeilijk examen? Een terugblik op het centraal eindexamen Engels gl/tl 2017

    Natalie Schols
    49-50
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.