Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 105 Nr 3 (2018)

Vol 105 Nr 3 (2018)

					Toon Vol 105 Nr 3 (2018)
Gepubliceerd: 06-04-2018

Artikelen

  • Grenzeloos literatuuronderwijs: Ten geleide

    Erik Kwakernaak, Nihayra Leona, Clary Ravesloot
    4-5
    • PDF
  • Grenzen oprekken in de literatuurles: Het Murakami-effect

    Martijn Koek, Isabel Maas
    6-10
    • PDF
  • Literatuur leeft: Geïntegreerd literatuuronderwijs op College de Heemlanden

    Jorine Helmers, Aniek Phaff, Geert van Rooijen
    12-17
    • PDF
  • Engelstalige Caribische literatuur: Verhalen van de West Indies

    Jochem Riesthuis
    20-24
    • PDF
  • Verhalen uit een multiculturele samenleving in de literatuurles

    Marianne Hermans
    26-32
    • PDF
  • Grenzeloos: Twee verhalen over universele maatschappelijke problemen

    Rob van Veen
    36-37
    • PDF
  • ek wil vir jou verse skryf

    Jan de Jong
    38-39
    • PDF
  • CommonLit

    Henk la Roi, Roland Bruijn
    40-41
    • PDF
  • Hoe komen we af van onze koudwatervrees voor geïntegreerd literatuuronderwijs?

    Kim Sickmann
    44-47
    • PDF
  • Nostalgisch hbs-boek

    Erik Kwakernaak
    48-49
    • PDF
  • Richting geven aan nieuwe curricula Nederlands en mvt

    Judith Richters
    52
    • PDF

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.