Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 106 Nr 4 (2019)

Vol 106 Nr 4 (2019)

					Toon Vol 106 Nr 4 (2019)
Gepubliceerd: 26-06-2019

Artikelen

  • Het schrijflab: Creatief schrijven in havo en vwo 4

    Anouk ten Peze
    4-9
    • PDF
  • ‘Nabijheid benutten’ in het leerproces: Het project Nachbarsprache & buurcultuur

    Sabine Jentges, Paul Sars
    12-16
    • PDF
  • Voorbeeldzinnen kunnen het goede voorbeeld geven

    Carlijn van Herpt, Marten van der Meulen, Theresa Redl
    18-21
    • PDF
  • Oral history in de schrijflessen Nederlands: Ik wil gelezen worden!

    Carla Driessen
    24-29
    • PDF
  • Klassieke hervertellingen en beeldromans: De kracht van de verhalen van Homerus en de graphic novel

    Rob van Veen
    32-33
    • PDF
  • Spannende gedichten voor bèta’s

    Jan de Jong
    34-35
    • PDF
  • Lezen voor de lol: Online leesbevordering

    Kees van Eunen
    36-37
    • PDF
  • Het bevorderen van empathie door gebruik van podcasts

    David Theune, Eva Overman
    38-39
    • PDF
  • Discussieforum examens bb en kb

    Marjolein Nieuwenhuizen
    40
    • PDF
  • Nieuwe vraagvorm in de Cito Kijk- en luistertoetsen voor vwo Duits, Engels en Frans

    Dennis van den Broek
    41
    • PDF
  • Nationaal Congres Duits 2019; Veel nieuwe deelnemers

    Paul Stevelmans
    46-48
    • PDF
  • Nationaal Congres Engels 2019; inspiring personal learning pathways

    Karin Epping
    49-50
  • De NT2-docent maakt het verschil

    Geramé Wouters
    51-52
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.