Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 111 Nr 3 (2024)

Vol 111 Nr 3 (2024)

					Toon Vol 111 Nr 3 (2024)
Gepubliceerd: 19-05-2024

Artikelen

  • ‘Leesonderwijs dat ergens over gaat, gaat over de inhoud’: Herzien van didactiek voor digitale tijden

    Marjolijn Voogel
    8-12
    • pdf
  • Van treinpoëzie tot Bookstagram: De mogelijkheden van sociale media in het literatuuronderwijs

    Thijs Overpelt
    14-19
    • pdf
  • Brave new world wide web: Over nut en noodzaak van digitaal lezen bij het schoolvak Engels

    Manon Reiber-Kuijpers
    22-26
    • pdf
  • ‘Lezen moet ergens om draaien’: Interview met leesonderzoeker en toetsdeskundige Patrick Rooijackers

    Marjolijn Voogel
    28-32
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.