Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 99 Nr 4 (2012)

Vol 99 Nr 4 (2012)

Gepubliceerd: 31-07-2012

Artikelen

  • Vrolijk lezen met meer hersens: de mindmap als didactisch instrument voor de ontwikkeling van leesvaardigheid

    Twan Robben
    4-8
    • PDF
  • Social media: brug tussen taalonderwijs en dagelijks leven van leerlingen

    Lidy Zijlmans
    10-13
    • PDF
  • Mesten en meten in leesvaardigheidstraining: leesvaardigheidsonderwijs en examentraining zijn twee verschillende dingen

    Gerard Westhoff
    16-20
    • PDF
  • Online interactie in de doeltaal: dat smaakt naar meer!

    Kristi Jauregi, Rick de Graaff
    22-26
    • PDF
  • De dichter is een gevaarlijke hond.

    Jan de Jong
    30-31
    • PDF
  • De wereld van het gamen, alzheimer en kinderslavernij

    Rob van Veen
    32-33
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.