Gesignaleerd

Auteurs

  • Carla Driessen
  • Maaike Prangsma
  • Helge Bonset

Trefwoorden:

multimedia, leesgedrag, taalverwerving, leertaak, taalonderwijs

Samenvatting

Klikgedrag van lezers: wanneer raadplegen studenten multimediale annotaties? Chun, D.M.,& Payne, J. S. (2004). What makes students click: working memory and look-up behavior. System, 32, 481-503. (Carla Driessen)

Luisteren en lezen tegelijk in de vreemde taal? Niet voor tekstbegrip! Diao, Y.,& Sweller, J. (2007). Redundancy in foreign language reading comprehension instruction: Concurrent written and spoken presentations. Learning and Instruction, 17, 78-88. (Maaike Prangsma)

Wat maakt een taak moeilijk? Sercu, L., Wachter, L. de., Peters, E., Kuiken, F.,& Vedder, I. (2006). The effect of task complexity and task conditions on foreign language development and performance. Three empirical studies. International Journal of Applied Linguistics, 152, 55-84. (Carla Driessen)

L1: Internationaal tijdschrift voor eerste-taalonderwijs. (Helge Bonset)

Downloads

Citeerhulp

Driessen, C., Prangsma, M., & Bonset, H. (2007). Gesignaleerd. Levende Talen Tijdschrift, 8(3), 28–31. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltt/article/view/217

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 3 > >>