Observerend leren: een kernactiviteit in taalvaardigheidsonderwijs. Deel 2: Praktijkvoorbeelden

Auteurs

  • Gert Rijlaarsdam

Trefwoorden:

observerend leren, schrijfproces, schrijfvaardigheid, praktijk

Samenvatting

In dit tweede deel van een tweeluik over observerend leren presenteert de auteur een voorbeeld zoals uitgevoerd in de lespraktijk  en voegt daar een aantal andere voorbeelden zoals collega’s die uitvoerden aan toe.

Downloads

Citeerhulp

Rijlaarsdam, G. (2005). Observerend leren: een kernactiviteit in taalvaardigheidsonderwijs. Deel 2: Praktijkvoorbeelden. Levende Talen Tijdschrift, 6(4), 21–28. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltt/article/view/489

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 > >> 

Gelijkaardige artikels

<< < 1 2 3 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.