Succes met e-mail in het moderne-vreemde-talenonderwijs

Auteurs

  • Hans Visser

Trefwoorden:

vreemdetalenonderwijs, didactiek, e-mailen

Samenvatting

Hans Visser vraagt zich af wat de meerwaarde van een e-mailproject kan zijn voor het talenonderwijs. Op basis van de resultaten van een enquête onder docenten die hiermee ervaring hebben opgedaan, gaat hij in op factoren die bij het opzetten en organiseren van e-mailprojecten van belang zijn.

Downloads

Citeerhulp

Visser, H. (2002). Succes met e-mail in het moderne-vreemde-talenonderwijs. Levende Talen Tijdschrift, 3(2), 42–49. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltt/article/view/616

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

1 2 3 4 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.