Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 15 Nr 3 (2014)

Vol 15 Nr 3 (2014)

					Toon Vol 15 Nr 3 (2014)
Gepubliceerd: 20-10-2014
  • Beter schrijven bij geschiedenis; effecten van schrijfinstructie op algemene tekstkwaliteit en historisch redeneren

    Jannet van Drie, Martine Braaksma, Carla van Boxtel
    3-14
    • PDF
  • Et si on parlait français ? Onderzoek naar doeltaal=voertaalgebruik van docenten Frans in de onderbouw

    Jantine Oosterhof, Judith Jansma, Marjon Tammenga-Helmantel
    15-27
    • PDF
  • ‘En nu in rekentaal!’ Talige ondersteuning bieden in een meertalige rekenklas

    Jantien Smit
    28-37
    • PDF
  • De invloed van redeneerschema’s op inhoudgerichte interactie; een experiment met taalgerichte didactiek in het hoger onderwijs

    Mariken Bindels, Maaike Hajer
    38-47
    • PDF
  • Gesignaleerd

    Machteld Moonen
    48-51
    • PDF
  • Verschenen proefschrift

    Huub van den Bergh
    52-55
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.