Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 17 Nr 1 (2016)

Vol 17 Nr 1 (2016)

					Toon Vol 17 Nr 1 (2016)
Gepubliceerd: 18-06-2016
  • ‘Dat een boek kan veranderen hoe je naar de wereld kijkt’; De impact van literatuuronderwijs op zelfinzicht en sociaal inzicht van bovenbouwleerlingen in havo en vwo

    Marloes Schrijvers, Tanja Janssen, Gert Rijlaarsdam
    3-13
    • PDF
  • Interculturele discussies in een 3D virtuele wereld: impact op motivatie en discussievaardigheden

    Kristi Jauregi
    14-23
    • PDF
  • Bruggen bouwen; Havisten leren om coherente teksten te schrijven

    Klaske Elving, Huub van den Bergh
    24-35
    • PDF
  • First Meaning then Form: een longitudinaal onderzoek naar de effecten van uitgestelde grammatica-instructie bij Engels in het voortgezet onderwijs

    Leslie Piggott
    36-39
    • PDF
  • Focus on Form in task-based language teaching

    Ton Koet
    40-45
    • PDF
  • Bridging the gap between primary and secondary education

    Helge Bonset
    46-48
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.