Marloes Schrijvers, Tanja Janssen, Gert Rijlaarsdam |
Samenvatting pdf
|
‘Dat een boek kan veranderen hoe je naar de wereld kijkt’; De impact van literatuuronderwijs op zelfinzicht en sociaal inzicht van bovenbouwleerlingen in havo en vwo |
3-13 |
Kristi Jauregi |
Samenvatting pdf
|
Interculturele discussies in een 3D virtuele wereld: impact op motivatie en discussievaardigheden |
14-23 |
Klaske Elving, Huub van den Bergh |
Samenvatting pdf
|
Bruggen bouwen; Havisten leren om coherente teksten te schrijven |
24-35 |
Leslie Piggott |
Samenvatting pdf
|
First Meaning then Form: een longitudinaal onderzoek naar de effecten van uitgestelde grammatica-instructie bij Engels in het voortgezet onderwijs |
36-39 |
Ton Koet |
Samenvatting pdf
|
Focus on Form in task-based language teaching |
40-45 |
Helge Bonset |
Samenvatting pdf
|
Bridging the gap between primary and secondary education |
46-48 |