Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 18 Nr 2 (2017)

Vol 18 Nr 2 (2017)

					Toon Vol 18 Nr 2 (2017)
Gepubliceerd: 05-09-2017
  • Investeren in leesmotivatie maakt leerlingen meer gemotiveerde lezers … en betere lezers

    Roel van Steensel, Lisa van der Sande, Lidia Arends
    3-13
    • PDF
  • Doeltaal is voertaal: ook bij toetsen? Leesvaardigheidstoetsen op A2 en B1 niveau onderzocht

    Tamara Thomassen, Hilde Haquebord
    14-20
    • PDF
  • Daar maak ik geen punt van! Feedback en tekstrevisie op de basisschool

    Suzanne Bogaerds-Hazenberg, Renske Bouwer, Jacqueline Evers-Vermeul, Huub van den Bergh
    21-30
    • PDF
  • Hoe vaardig zijn onze groep 8-leerlingen in Engels? Inzicht in de ERK-niveaus aan de hand van uitslagen van de IEP Eindtoets Engels

    Lisanne Bos, Eveline van Baalen
    31-38
    • PDF
  • Maria van der Aalsvoort, Vensters op vakontwikkeling. De betwiste invoering van taalkunde in het examenprogramma Nederlands havo/vwo (1988-2008). Nijmegen: Radboud Universiteit Nijmegen, 2016.

    Amos van Gelderen
    39-41
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.