Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 19 Nr 1 (2018)

Vol 19 Nr 1 (2018)

					Toon Vol 19 Nr 1 (2018)
Gepubliceerd: 06-04-2018
  • Hoe goed spreken leerlingen Engels als zij het voortgezet onderwijs verlaten? De ERK-streefniveaus onderzocht

    Daniela Fasoglio, Dirk Tuin
    3-13
    • PDF
  • Effectieve revisie tijdens het schrijfproces van havisten

    Klaske Elving, Gert Rijlaarsdam, Huub van den Bergh
    14-25
    • PDF
  • Grammaticaonderwijs Frans in Vlaanderen; Een enquête onder docenten

    Isabelle Peeters
    26-34
    • PDF
  • Verschenen proefschrift: Maar als je erover nadenkt. Een jaar literatuuronderwijs in groepen 7 en 8 van de basisschool

    Anke Herder
    35-39
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.