Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 20 Nr 2 (2019)

Vol 20 Nr 2 (2019)

					Toon Vol 20 Nr 2 (2019)
Gepubliceerd: 26-06-2019
  • Effectief schrijfonderwijs op de basisschool; een literatuurstudie

    Tanja Janssen, Daphne van Weijen
    3-15
    • PDF
  • Effecten van typen instructie en hoeveelheid doeltaal in de klas voor het vak Frans in de onderbouw

    Audrey Rousse-Malpat, Rasmus Steinkrauss, Martijn Wieling, Marjolijn Verspoor
    16-26
    • PDF
  • Wat is het verhaal achter de schrijver? Een verkennend onderzoek onder oud-scholieren naar het schrijven van fictie en poëzie

    Cedric Stalpers, Mia Stokmans
    27-37
    • PDF
  • Verschenen proefschrift: Fostering oral interaction in the EFL classroom: assessment and effects of experimental interventions

    Wander Lowie
    38-41
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.