Onderwijs in leesstrategieën: theoretische achtergrond, praktisch nut. Reactie op Bossers, 'Vt-lezen: Leesstrategieën of taalkennis'

Auteurs

  • Gerard Westhoff

Trefwoorden:

vreemdetalenonderwijs

Samenvatting

In LT (1993)480  stelde Bart Bossers het onderwijs in leesstrategieën ter discussie. Gerard Westhoff, auteur van Voorspellend lezen, reageert hierop. Volgens Westhoff presenteert Bossers niets nieuws en veronachtzaamt hij de ontwikkelingen hier te lande

Citeerhulp

Westhoff, G. (1993). Onderwijs in leesstrategieën: theoretische achtergrond, praktisch nut. Reactie op Bossers, ’Vt-lezen: Leesstrategieën of taalkennis’. Levende Talen Magazine, 80(480), 266–270. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1335

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 > >>