Onderwijs in leesstrategieën: theoretische achtergrond, praktisch nut. Reactie op Bossers, 'Vt-lezen: Leesstrategieën of taalkennis'

Auteurs

  • Gerard Westhoff

Trefwoorden:

vreemdetalenonderwijs

Samenvatting

In LT (1993)480  stelde Bart Bossers het onderwijs in leesstrategieën ter discussie. Gerard Westhoff, auteur van Voorspellend lezen, reageert hierop. Volgens Westhoff presenteert Bossers niets nieuws en veronachtzaamt hij de ontwikkelingen hier te lande

Nummer

Sectie

Artikelen

Citeerhulp

Onderwijs in leesstrategieën: theoretische achtergrond, praktisch nut. Reactie op Bossers, ’Vt-lezen: Leesstrategieën of taalkennis’. (1993). Levende Talen Magazine, 80(480), 266-270. https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1335