Ze voelt zich als een vlieg… Een voorbeeld van geïntegreerd lees- en schrijfonderwijs

Auteurs

  • Joyce Bunt
  • Clary Ravesloot

Trefwoorden:

Nederlands, leesonderwijs, schrijfonderwijs

Samenvatting

Traditiegetrouw worden de vaardigheden lezen, schrijven, spreken en kijken/luisteren in het voortgezet onderwijs als aparte, geïsoleerde onderdelen geoefend. SLO onderzoekt met docenten Nederlands hoe je de vaardigheden geïntegreerd kunt aanbieden.

Downloads

Citeerhulp

Bunt, J., & Ravesloot, C. (2016). Ze voelt zich als een vlieg… Een voorbeeld van geïntegreerd lees- en schrijfonderwijs. Levende Talen Magazine, 103(1), 4–9. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1542

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 > >> 

Gelijkaardige artikels

1 2 3 4 5 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.