Twijfelen mag! Leerlingen kritisch leren lezen via de Lesson Studymethode

Auteurs

  • Carien Bakker
  • Ina Bieze

Trefwoorden:

leesvaardigheid, kritisch lezen, leermethode

Samenvatting

Docenten van een professionele leergemeenschap ontwierpen via de Lesson Studymethode een lessenserie waarbij de focus lag op kritisch leren lezen.

Downloads

Citeerhulp

Bakker, C., & Bieze, I. (2017). Twijfelen mag! Leerlingen kritisch leren lezen via de Lesson Studymethode. Levende Talen Magazine, 104(3), 4–8. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1674

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

Gelijkaardige artikels

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.