Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 104 Nr 3 (2017)

Vol 104 Nr 3 (2017)

					Toon Vol 104 Nr 3 (2017)
Gepubliceerd: 05-04-2017

Artikelen

  • Twijfelen mag! Leerlingen kritisch leren lezen via de Lesson Studymethode

    Carien Bakker, Ina Bieze
    4-8
    • PDF
  • Doordacht en doorlopend: Via een meervoudige benadering naar verrijkt mvt-literatuuronderwijs

    Jasmijn Bloemert, Sean de Goede, Maron Goedhard
    10-15
    • PDF
  • De leerling als schrijver en kritische lezer: Een pleidooi voor meer aandacht voor schrijfvaardigheid binnen taalonderwijs en een voorzet voor opdrachten bij het vak Nederlands

    Ramon Groenendijk
    18-23
    • PDF
  • Verhalende games programmeren in de klas: Een voorbeeld van creatief schrijfonderwijs in de 21e eeuw

    Karly van Gorp, Mienke Droop, Ineke Verheul
    24-28
    • PDF
  • Youngadultliteratuur van Nederlandse bodem

    Rob van Veen
    32-33
    • PDF
  • Geen korte, lichte taal, geen klare lijn

    Jan de Jong
    34-35
    • PDF
  • Anders is normaal

    Eva Overman
    36-37
    • PDF
  • Commerciële off-the-shelf games

    Roland Bruijn, Henk la Roi
    38-39
    • PDF
  • Waarom Duits?

    Erik Kwakernaak
    42-43
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.