Vakdidactiek, pedagogiek en het schoolvak Nederlands: Persoonsvorming? #hoedan? (deel 2)

Auteurs

  • Jeroen Steenbakkers
  • Kees de Glopper

Trefwoorden:

vakdidactiek, Nederlands

Samenvatting

Persoonsvorming is in veel vernieuwingsvoorstellen voor het schoolvak Nederlands een belangrijk doeldomein. Maar hoe kan dat in de les vorm krijgen?

Downloads

Citeerhulp

Steenbakkers, J., & Glopper, K. de. (2020). Vakdidactiek, pedagogiek en het schoolvak Nederlands: Persoonsvorming? #hoedan? (deel 2). Levende Talen Magazine, 107(2), 4–9. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/2005

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

1 2 3 4 5 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.