Op taalkunde afgestemd; Algemene vaardigheden en vakspecifieke leerstof in het studiehuis: het geval Nederlands

Auteurs

  • Ton Hendrix
  • Hans Hulshof

Trefwoorden:

taalkunde, Nederlands

Samenvatting

'Zal de nadruk op zelfstandigheid en leren leren in feite niet nog meer de nadruk leggen op het feit dat de leerling vaker maar zelf de inhoudelijke kloven moet zien te dichten dan nu al het geval is en dat daardoor de vakdidactische kwaliteit van het toekomstige natuurkundeonderwijs eerder zal verslechteren dan verbeteren?' (Lijnse 1997, p. 85)


Downloads

Citeerhulp

Hendrix, T., & Hulshof, H. (1999). Op taalkunde afgestemd; Algemene vaardigheden en vakspecifieke leerstof in het studiehuis: het geval Nederlands. Levende Talen Magazine, 86(537), 122–131. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/949

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 > >> 

Gelijkaardige artikels

<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.