Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 102 Nr 1 (2015)

Vol 102 Nr 1 (2015)

					Toon Vol 102 Nr 1 (2015)
Gepubliceerd: 01-04-2015

Artikelen

  • Dubieuze keuzes zijn een rijke bron: Kritisch denken met poëzie

    Martijn Koek
    4-8
    • PDF
  • Kunnen nieuwe media leesplezier bevorderen? E-tools uitgetest en in beeld gebracht

    Mathea Simons, Jan T'Sas, Magda Mommaerts, David Caelen
    10-14
    • PDF
  • Hertalen als werkvorm voor onderwijs in historische letterkunde: Gijsbrecht van Aemstel in vwo 5

    Marijn van Dijk
    16-20
    • PDF
  • Poëzie in de klas: ‘Ik schreef/tekende/vertaalde/declameerde met de klas een heerlijk gedicht’

    Roland de Bonth, Tamara Schermer
    22-26
    • PDF
  • Overleven

    Rob van Veen
    32-33
    • PDF
  • Sprookjes om uit te ontsnappen

    Jan de Jong
    34-35
    • PDF
  • Een herderlijk schrijven

    Helge Bonset
    42
    • PDF

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.