Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 102 Nr 2 (2015)

Vol 102 Nr 2 (2015)

					Toon Vol 102 Nr 2 (2015)
Gepubliceerd: 01-04-2015

Artikelen

  • Van toetsgerichte lezers naar zelfstandige, analytische lezers: Geen trucje maar een vaardigheid

    Twan van de Wetering, Ramon Groenendijk
    4-8
    • PDF
  • Dilemma’s van een docent moderne vreemde talen in het mbo

    Christa Beckers
    12-16
    • PDF
  • Gebruik de Tia’s! De Cito-toetsanalyse van de landelijke centrale examens efficiënter benut in de lespraktijk

    Hans Goosen
    18-22
    • PDF
  • Rekening houden met verschillen bij het vak Nederlands: Praktijkervaringen met opbrengstgericht werken

    Floor Maters, Tiddo Ekens
    24-27
    • PDF
  • Beste Helge

    Peter-Arno Coppen
    28-29
    • PDF
  • Poëzie voor jongeren

    Rob van Veen
    30-31
    • PDF
  • Onbeduidend, vergeten en springlevend

    Jan de Jong
    32-33
    • PDF
  • Laat de keus voor de tweede vreemde taal aan de leerlingen

    Arjan Krijgsman, Kees van Eunen
    44-45
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.