Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 104 Nr 5 (2017)

Vol 104 Nr 5 (2017)

					Toon Vol 104 Nr 5 (2017)
Gepubliceerd: 05-09-2017

Artikelen

  • Bruggen bouwen: Van Zwigtman tot Hermans

    Linda Ackermans
    4-8
    • PDF
  • Naamvallen en kiemcellen

    Erik Kwakernaak
    10-15
    • PDF
  • De meerwaarde van streektaal voor het spellingonderwijs: Spelambigue woorden eenvoudiger spellen dankzij het Nedersaksisch

    Willemijn Zwart, Huub Punte
    18-22
    • PDF
  • Samenhangend onderwijs in geletterdheid in alle vakken (deel 1): Nederlands als kernvak

    Bart van der Leeuw, Theun Meestringa
    24-28
    • PDF
  • Geheugenverlies, virtual reality, menseneters en ondergronds verzet: Bijzondere verhalen voor jongeren in de onder- en bovenbouw

    Rob van Veen
    32-33
    • PDF
  • The Hate U Give: Opdat wij niet vergeten

    Eva Overman
    34-35
    • PDF
  • Woorden leren omschrijven in een vreemde taal met Smoezen

    Peet Hopmans
    36-37
    • PDF
  • Flipgrid en het HPC-model

    Henk la Roy, Roland Bruijn
    38-39
    • PDF
  • De dichter en de kermisexploitant

    Jan de Jong
    42-43
    • PDF
  • Tegennatuurlijke meertaligheid

    Erik Kwakernaak
    43-44
    • PDF
  • Onderwijs 2032: waar staan we nu?

    Judith Richters
    45
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.