Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 106 Nr 7 (2019)

Vol 106 Nr 7 (2019)

					Toon Vol 106 Nr 7 (2019)
Gepubliceerd: 05-12-2019

Artikelen

  • Het fact-flip-actmodel voor effectief taalonderwijs: Een samenspel tussen online leeromgeving, activerende didactiek en docentgedrag

    Marlies Rijbroek
    4-8
    • PDF
  • d’Onacht der moederlyke; Tael in de Nederlanden: Neergaande waardering van het Nederlands in het onderwijs toen en nu

    Reitze Jonkman
    10-13
    • PDF
  • Drie pijlers van betekenisvol lesmateriaal

    Marcel Lemmens
    16-20
    • PDF
  • Hoe krijgen de ABC-eilanden een beter opgeleide bevolking? Deel 2; Onderwijs op de ABC-eilanden: Een onmogelijk dilemma?

    Juana Kibbelaar
    22-26
    • PDF
  • De Fontein timmert aan de weg met een toegankelijke reeks jeugdthrillers

    Rob van Veen
    30-31
    • PDF
  • Prachtige boeken voor de boekenlijst Engels

    Gerard Koster
    32
    • PDF
  • Voor een wereld waarin kinderen kinderen durven te krijgen

    Jan de Jong
    34-35
    • PDF
  • Gebruik succescriteria ook in het voortgezet onderwijs

    Chantal van Oosten
    36-37
    • PDF
  • Staatsexamen en wat je ervan kunt leren

    Kees van Eunen
    41-42
    • PDF
  • Babel: Het wonder van communicatie. Korte verhalen van de twintig grootste talen in de wereld

    Reitze Jonkman
    44-45
    • PDF
  • Een nieuw handboek(je) voor het Nedersaksisch

    Reitze Jonkman
    46-47
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.