Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 107 Nr 3 (2020)

Vol 107 Nr 3 (2020)

					Toon Vol 107 Nr 3 (2020)
Gepubliceerd: 02-05-2020

Artikelen

  • Ten geleide: Grammatica – terug van nooit weggeweest

    Erik Kwakernaak
    4-5
    • PDF
  • Hoe krijgen leerlingen inzicht in grammatica? Resultaten uit wetenschappelijk onderzoek

    Jimmy van Rijt
    6-11
    • PDF
  • Grammaticaal taalbewustzijn in de vakken Nederlands, Engels en Duits: Wie/wat + waar ben ik nou eigenlijk mee bezig?

    Gijs Leenders
    14-20
    • PDF
  • Grammaticaleerlijnen in het vreemdetalenonderwijs

    Erik Kwakernaak
    22-28
    • PDF
  • Grammatica-instructie voor beginners: Waar is dat goed voor?

    Leslie Piggott
    30-34
    • PDF
  • Een diep verlangen om te ontsnappen aan je omgeving: Een meisje in het leger van Napoleon en de ongewenste gevolgen van groepsdruk

    Rob van Veen
    38-39
    • PDF
  • Jezelf leren kennen door wat je niet kent

    Jan de Jong
    40-41
    • PDF
  • Grammaticales: Over biechten, vermoorde muizen en handlezen

    Karin Epping
    42-43
    • PDF
  • PWS-Wereld: De start van een profielwerkstuk Duits, Frans, Spaans of Engels

    Miranda Renders, Jeanette den Toonder
    44-45
  • Didactische herinnering

    Erik Kwakernaak
    46-47
    • PDF
  • eTwinning: Vijftien jaar op pad

    Kees van Eunen
    48-49
    • PDF
  • Tijd voor een rendez-vous! Hoe te ageren tegen het alomtegenwoordige Engels

    Marjolijn Voogel
    50-51
    • PDF
  • Literatuur en film in het onderwijs: Bruikbaar handboek vol ideeën

    Christopher Cusack
    53-54
    • PDF
  • Duitsland op zoek naar zijn identiteit

    Erik Kwakernaak
    55-56
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.