Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 107 Nr 4 (2020)

Vol 107 Nr 4 (2020)

					Toon Vol 107 Nr 4 (2020)
Gepubliceerd: 14-05-2020

Artikelen

  • Geschiedenis dichterbij gehaald in de les Duits: Drillingsberichte van Felix Oestreicher

    Paul Sars, Sabine Jentges
    4-9
    • PDF
  • Woordenschatuitbreiding in het vmbo door bewust lezen en luisteren

    Fros van der Maden
    12-16
    • PDF
  • De leessandwich valt in de smaak: Leerlingen doen onderzoek naar het schoolvak Nederlands

    Danique Seuntjens, Sam van Kuijk
    18-22
    • PDF
  • Kunst en talige diversiteit: Een verhaal van confrontatie en transformatie

    Karen Reekmans
    24-29
    • PDF
  • Eigentijds, wonderschoon, spannend en mysterieus; Nieuwe jeugdboeken voor de meer en minder geoefende lezers in de onderbouw

    Rob van Veen
    32-33
    • PDF
  • Internetpesten, snobisme en nostalgie; Nieuwe boeken voor de leeslijst Engels

    Gerard Koster
    34
    • PDF
  • Muziek die de prikklok overstemt

    Jan de Jong
    36-37
    • PDF
  • Taal onderzoek je zó

    Kristel Doreleijers, Mathilde Jansen, Nicoline van der Sijs
    38-39
    • PDF
  • Meertaligheid op school werkt: Hoe een pilot leidt tot gestructureerd aanbod

    Karijn Helsloot
    40-41
    • PDF
  • Zzzzzz

    Erik Kwakernaak
    42-43
    • PDF
  • Opgroeien met internet

    Roland Bruijn, Henk la Roi
    44-45
    • PDF
  • Win een pakket Franse films

    Gerard Koster
    46
    • PDF
  • De beeldsamenvatting

    Marieken Pronk
    47
    • PDF
  • Tegen de opwinding

    Erik Kwakernaak
    50-51
    • PDF
  • Congres Levende Talen 2020: Taal is samenspraak

    N Anoniem
    52
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.