Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 16 Nr 2 (2015)

Vol 16 Nr 2 (2015)

					Toon Vol 16 Nr 2 (2015)
Gepubliceerd: 20-06-2015
  • Vroeg of laat Engels in het basisonderwijs; Wat levert het op?

    Rick de Graaff
    3-15
    • PDF
  • ERK-niveau schrijfvaardigheid Engels, Duits en Frans; Onderzoek naar het bereikte niveau aan het eind van havo en vwo

    Anne Beeker, Daniela Fasoglio, Kim de Jong, Jos Keuning, Alma van Til
    16-25
    • PDF
  • Gewicht in de schaal; Op zoek naar manieren om havisten betere teksten te laten schrijven

    Klaske Elving, Huub van den Bergh
    26-36
    • PDF
  • Peerobservatie en peer feedback bij gespreksvaardigheid Spaans in 4-vwo: overzicht door focus

    Dingena Blankenstein
    37-48
    • PDF
  • Gesignaleerd: Bart van der Leeuw & Theun Meestringa (2014). Genres in schoolvakken: Taalgerichte didactiek in het voortgezet onderwijs

    Kees de Glopper, Jacqueline van Kruiningen
    49-54
    • PDF
  • Verschenen proefschrift: Hiske Feenstra (2014). Assessing writing ability in primary education. On the evaluation of text quality and text complexity

    Helge Bonset
    55-60
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.