Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 16 Nr 4 (2015)

Vol 16 Nr 4 (2015)

					Toon Vol 16 Nr 4 (2015)
Gepubliceerd: 04-01-2015
  • Met blind typen beter spellen en stellen op de computer

    Henny van der Meijden, Mariëtte Tesselhof
    3-15
    • PDF
  • Motivatie voor Engels en Frans in het tweetalig onderwijs. Zijn leerlingen in het tweetalig onderwijs gemotiveerdere taalleerders?

    Ard Elzenga, Rick de Graaff
    16-26
    • PDF
  • Geautomatiseerde beoordeling van schrijfvaardigheid: de (on)mogelijkheden voor teksten van beginnende schrijvers

    Hiske Feenstra, Karen Keune, Henk Pander Maat, Theo Eggen, Ted Sanders
    27-42
    • PDF
  • Hoe leren álle leerlingen in klassen van dertig goed moderne vreemde talen spreken?

    Esther de Vrind
    43-45
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.