Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 20 Nr 4 (2019)

Vol 20 Nr 4 (2019)

					Toon Vol 20 Nr 4 (2019)
Gepubliceerd: 16-09-2019
  • Doeltaal-Leertaal; De invloed van een concrete doeltaaldidactiek op vaardigheidsprestaties in de reguliere mvt-les

    Sebastiaan Dönszalmann, Anna Kaal, Rick de Graaff, Jos Beishuizen
    3-13
    • PDF
  • Een boost voor het schrijfonderwijs; Effectieve leeractiviteiten voor vo-bovenbouw

    Klaske Elving, Huub van den Bergh
    14-24
    • PDF
  • Meertaligheid in het voortgezet onderwijs; Een inventarisatiestudie naar opvattingen en praktijken van talendocenten

    Catherine van Beuningen, Daniela Polišenská
    25-36
    • PDF
  • In het teken van taal; Schrijven en spreken over taal, een goed idee

    Danielle Pronk, Josefien Sweep
    37-48
    • PDF
  • Functionele grammatica helpt studenten beter schrijven

    Theun Meestringa
    49-53
    • PDF
  • Woorden leren en Engelstalig wetenschappelijk onderwijs in Nederland

    Ton Koet
    54-57
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.