Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 21 Nr 4 (2020)

Vol 21 Nr 4 (2020)

					Toon Vol 21 Nr 4 (2020)
Gepubliceerd: 30-12-2020
  • Taakgericht lezen en schrijven van vmbo’ers; Verschillen in de aanpak van leerlingen en kwaliteit van hun taakuitvoering

    Ilona de Milliano, Amos van Gelderen
    3-15
    • PDF
  • Geschreven inflecties bij dyslectische en normaalontwikkelende FLE-leerders

    Marco Bril
    16-26
    • PDF
  • ‘Een open einde kan leuk zijn, maar dit is wel heel open’; Waarover leerlingen praten, als zij over verhalen praten

    Lisanne de Nood, Marjolein van Herten
    27-38
    • PDF
  • Geïntegreerd literatuuronderwijs in het schoolvak Engels

    Christopher Cusack
    39-44
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.