Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 10 Nr 3 (2009)

Vol 10 Nr 3 (2009)

Gepubliceerd: 30-07-2009
  • Gemiddelden en varianties; het onderschatte belang van varianties geïllustreerd aan een studie naar het effect van leesstrategieën

    Huub van den Bergh
    3-11
    • PDF
  • Is onze kennisbasis voor onderwijs Nederlands voldoende? Verslag van een internationaal literatuuronderzoek

    Ingrid Evers, Piet-Hein van de Ven
    12-19
    • PDF
  • Het leesgedrag van Turkse, Marokkaanse en Nederlandse leerlingen

    Mia Stokmans, Peter Broeder
    20-27
    • PDF
  • Proefschrift

    Helge Bonset
    32-34
    • PDF
  • Gesignaleerd

    Carla Driessen
    35-36
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.