Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 26 Nr 2 (2025)

Vol 26 Nr 2 (2025)

					Toon Vol 26 Nr 2 (2025)
Gepubliceerd: 06-07-2025
  • Effecten van een communicatief toetsprogramma op de lespraktijk van het vreemdetalenonderwijs

    Charline Rouffet, Catherine van Beuningen, Rick de Graaff
    3-18
    • pdf
  • Taal-en-vakintegratie in het hoger onderwijs; Een scoping review

    Jacqueline van Kruiningen, Mariska Okkinga, Kirsten van den Heuij, Kim van Haperen
    19-37
    • pdf
  • Schrijvend wijzer; Een bespreking van twee proefschriften over de leereffecten van schrijven in de vakken

    Kees de Glopper
    38-47
    • pdf
  • Creatief schrijven aanleren, hoe dan? Creatief schrijven aanleren, hoe dan?

    Matthijs Baas
    48-53
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.