Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 26 Nr 3 (2025)

Vol 26 Nr 3 (2025)

					Toon Vol 26 Nr 3 (2025)
Gepubliceerd: 13-09-2025
  • Grip op teksten, grip op kennis; Een vakoverstijgende aanpak van tekststructuuronderwijs

    Hilde Kooiker-den Boer, Ted Sanders, Jacqueline Evers-Vermeul
    3-15
    • pdf
  • Dekoloniseren van het klaslokaal; Ambivalentie belichten in postkoloniale literatuur

    Joep Schins
    16-26
    • pdf
  • Natuur & techniek; een functionele context voor tekststructuuronderwijs?

    Kees de Glopper
    27-35
    • pdf
  • Moedertaal doet ertoe bij geletterdheidontwikkeling; Rol van het Papiaments in tweetalig leesonderwijs op Aruba, Bonaire en Curaçao

    Daniela Polišenská
    36-43
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.