Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 14 Nr 1 (2013)

Vol 14 Nr 1 (2013)

Gepubliceerd: 30-07-2013
  • Ruim dertig jaar onderzoek naar leerstrategieën bij het leren van vreemde talen

    Peter Bimmel
    3-18
    • PDF
  • Een taaltest als signaal. De ontwikkeling en implementatie van een strategische taalvaardigheidstoets

    Lieve De Wachter, Jordi Heeren
    19-27
    • PDF
  • Effecten van semantisch georiënteerd grammaticaonderwijs op het redekundig ontleden van brugklasleerlingen

    Jimmy van Rijt
    28-36
    • PDF
  • De opmars van adolescentenliteratuur. Onderzoek naar adolescentenliteratuur in het literatuuronderwijs Nederlands

    Marjan Sikkema
    37-47
    • PDF
  • Proefschrift

    Bart van der Leeuw
    48-50
    • PDF
  • Gesignaleerd

    Machteld Moonen
    51-52
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.