Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 92 Nr 7 (2005) /
  4. Artikelen

Onderwijsleed

Auteurs

  • Johan Graus

Trefwoorden:

onderwijsbeleid, nieuwe leren

Samenvatting

Hoofdredactioneel commentaar over het Nieuwe Leren

Downloads

  • PDF

Citeerhulp

Graus, J. (2005). Onderwijsleed. Levende Talen Magazine, 92(7), 4. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/524
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Download citatie
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Nummer

Vol 92 Nr 7 (2005)

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

  • Johan Graus, Talen in de bovenbouw: Een advies van Levende Talen , Levende Talen Magazine: Vol 106 Nr 6 (2019)
  • Johan Graus, Taalleervermogen optimaal tot einde puberteit , Levende Talen Magazine: Vol 105 Nr 6 (2018)
  • Johan Graus, Vertrouwen , Levende Talen Magazine: Vol 94 Nr 2 (2007)
  • Johan Graus, Stemwijzer , Levende Talen Magazine: Vol 93 Nr 7 (2006)
  • Johan Graus, Korte termijn , Levende Talen Magazine: Vol 95 Nr 7 (2008)
  • Johan Graus, Het gewone leren , Levende Talen Magazine: Vol 93 Nr 8 (2006)
  • Johan Graus, Professionaliseren , Levende Talen Magazine: Vol 95 Nr 1 (2008)
  • Johan Graus, Wake up! , Levende Talen Magazine: Vol 94 Nr 4 (2007)
  • Johan Graus, Woelige tijden , Levende Talen Magazine: Vol 95 Nr 5 (2008)
  • Johan Graus, Staken , Levende Talen Magazine: Vol 95 Nr 8 (2008)
<< < 1 2 3 4 5 > >> 

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.