Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 106 Nr 3 (2019)

Vol 106 Nr 3 (2019)

					Toon Vol 106 Nr 3 (2019)
Gepubliceerd: 03-05-2019

Artikelen

  • Ten geleide: Wie stuurt het talenonderwijs?

    Erik Kwakernaak
    4-5
    • PDF
  • Autonomie van de talenleraar: Vijfhonderd jaar afhankelijkheid

    Erik Kwakernaak
    6-12
    • PDF
  • Omzien in verwondering: Examenprogramma’s Nederlands als beoogde vernieuwingsprocessen vanaf de jaren zeventig

    Hans Hulshof
    14-19
    • PDF
  • De invloed van de lerarenopleiding: Sterke of zwakke interventie?

    Johan Graus
    22-27
    • PDF
  • ‘Het eindexamen is leidend’: Over de invloed van educatieve uitgevers op het talenonderwijs

    Jan Erik Grezel
    30-35
    • PDF
  • Ontdekkingsreis op een zomerse dag: Een literaire jeugdroman voor ervaren fijnproevers

    Rob van Veen
    39
    • PDF
  • Op zoek naar ongrijpbaar gemis

    Jan de Jong
    40-41
    • PDF
  • Van opgave tot normering: De rol van docenten bij de examens

    Natalie Schols, Bert Weltens
    42-43
    • PDF
  • Vakdidactiek

    Erik Kwakernaak
    44-45
    • PDF
  • Pegasus als uitgeverij van leermiddelen Russisch

    Geramé Wouters
    46-47
    • PDF
  • Twintig jaar DBNL

    Ryanne Keltjens
    48
    • PDF
  • Olievlekken van expertise: Ruimte voor ICT-innovatie

    Roland Bruijn, Henk la Roi
    49
    • PDF
  • Leesvaardigheid: waarom blijven we doen wat we doen?

    Karen Wentzel
    51-52
    • PDF
  • In de man zit nog een jongen: Niets verhullend, indrukwekkend portret van Willem Wilmink

    Rob van Veen
    53-54
    • PDF
  • Falend onderwijsbeleid: Waarom het de overheid niet lukt om de achteruitgang van de onderwijskwaliteit te keren

    Erik Kwakernaak
    55-56
    • PDF

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.