Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 105 Nr 6 (2018)

Vol 105 Nr 6 (2018)

					Toon Vol 105 Nr 6 (2018)
Gepubliceerd: 01-07-2018

Artikelen

  • Productief omgaan met interpretatieverschillen in het poëzieonderwijs

    Jeroen Dera
    4-8
    • PDF
  • Beeldgeletterdheid in de levende talen: Kijken naar de vijfde vaardigheid

    David Geneste, Anja Waleson
    10-14
    • PDF
  • Vrij lezen in de bovenbouw

    Doris Abitzsch, Ewout van der Knaap
    16-20
    • PDF
  • Klassikaal lezen met WhatsApp

    Karin Epping
    22-27
    • PDF
  • Gevangen in het systeem: Betekenisvolle verhalen voor onderbouwleerlingen

    Rob van Veen
    32-33
    • PDF
  • De vrije val van het bestaan

    Jan de Jong
    34-35
    • PDF
  • Taalleervermogen optimaal tot einde puberteit

    Johan Graus
    38-39
    • PDF
  • Voortschrijdend waarderen in schoolland

    Marjolijn Voogel
    40-41
    • PDF
  • Meertaligheid is een verrijking van je bestaan

    Reitze Jonkman
    42-43
    • PDF
  • Leraar roept op tot revolutie

    Erik Kwakernaak
    44-45
    • PDF
  • Frans op de basisschool: hoever zijn we al?

    Sandra van Die
    48-49
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.