Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 86 Nr 541 (1999)

Vol 86 Nr 541 (1999)

Gepubliceerd: 17-04-1999

Artikelen

  • Gespreksvaardigheid Duits in de Tweede Fase; Een nieuwe weg

    Henk Mangnus
    411-414
    • PDF
  • Franse jongerentijdschriften voor extensief lezen in de tweede fase

    Reineke Bolle, Heleen de Hondt
    423-427
    • PDF
  • 'Ik vond het moeilijk om te bepalen tot hoever leerlingen mogen gaan' Begeleiding jonge docenten op een (l)VBO

    Alex van Schooten
    428-429
    • PDF
  • Vreemde Talen in de Tweede Fase; Veel of weinig, is dat de kwestie?

    Gert Rijlaarsdam, José Tinnevelt
    461-463
    • PDF
  • 'Je moet zelf ervaren wat voor jou de beste manier is'; De stageperiode als brug tussen o p l e i d i n g en beroep

    Alex van Schooten
    464-465
    • PDF
  • Leesonderwijs ter discussie; Deel 2. Naar strategie-georiënteerd leesonderwijs

    Koos Henneman, Wim van Calcar
    466-472
    • PDF
  • Internet, een alternatieve weg naar het diploma

    John Daniëls
    473-477
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.