Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 83 Nr 506 (1996)

Vol 83 Nr 506 (1996)

Gepubliceerd: 30-04-1996

Artikelen

  • Lezers, literatuur en literatuurlessen; Reader response criticism in de literatuurlessen Nederlands

    Joop Dirksen
    4-9
    • PDF
  • Allochtone en autochtone leerlingen in het vreemde-talenonderwijs; Zijn er relevante verschillen?

    Amos van Gelderen
    10-16
    • PDF
  • Leerstrategieën in leergangen Engels; Een onderzoek naar leerstrategietraining in leergangen Engels voor het voortgezet onderwijs

    Thamar Notowitz
    42-45
    • PDF

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.