Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 81 Nr 495 (1994)

Vol 81 Nr 495 (1994)

Thema: Beoordeling literatuurmethoden

Gepubliceerd: 27-07-1994

Artikelen

  • Vergelijkend warenonderzoek literatuurmethoden Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans

    Ron Oostdam, Theo Witte
    584-594
  • Prangende vraag: hoe breng je leerlingen historisch besef bij? Beoordeling literatuurmethoden Nederlands (thema literairi historisch)

    Wam de Moor
    595-603
  • De beste methode is niet altijd de leukste en de leukste is niet altijd de beste. Beoordeling literatuurmethoden Nederlands (thema: literair-wetenschappelijk

    Gert Rijlaarsdam
    604-611
  • Of making many books there is no end... (and much study is a weariness of the flesh). Beoordeling literatuurmethoden Engels (thema: literair-historisch

    Francis Staatsen
    612-618
  • Dames en heren uitgevers, tijd voor een nieuwe uitdaging! Beoordeling literatuurmethoden Frans (thema: literair-historisch)

    Arie Hoeflaak
    619-625
  • De gemiste kansen. Beoordeling literatuurmethoden Duits (thema: literair-historisch)

    Erik Kwakernaak
    626-632
  • Een bijzonder gewoon vak. Beoordeling literatuurmethoden Spaans (thema: literair-historisch)

    Jan Peter Nauta
    633-634
  • Een weelde aan inzichten in vakspecifieke literatuurmethoden. Beoordeling literatuurmethoden Engels, Duits en Spaans (thema: literair-wetenschappelijk

    Peter Edelenbos
    635-640

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.