Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 102 Nr 8 (2015)

Vol 102 Nr 8 (2015)

					Toon Vol 102 Nr 8 (2015)
Gepubliceerd: 05-11-2015

Artikelen

  • ERK-niveau van leerlingen ondergewaardeerd: Uitkomsten van een internationaal ijkingsonderzoek

    Rob Verheyen, Alma van Til, Jos Keuning, Remco Feskens
    4-8
    • PDF
  • Ear openers voor docenten en hun studenten: Instrumenten voor luister- en noteervaardigheid

    Pieterjan Bonne, Joke Vrijders
    10-14
    • PDF
  • Naar de ‘grote context’: Een Europese dimensie in het literatuuronderwijs

    Anouk Zuurmond
    16-19
    • PDF
  • Landelijke kennistoetsen voor de tweedegraads lerarenopleidingen: Waarom en hoe?

    Arie Hoeflaak
    22-26
    • PDF
  • Terug naar school: Vier geschikte boeken voor brugklassers

    Rob van Veen
    30-31
    • PDF
  • Finse meisjes slaan je om je oren

    Jan de Jong
    32-33
    • PDF
  • Hoe examineer je een kandidaat met auditieve beperkingen? Nieuwe handreikingen van SLO en Cinop

    Dirk Tuin, Theun Meestringa, Anne de Groot, Marianne Driessen
    38-39
    • PDF
  • Internationalisering: Twee uitwisselingsactiviteiten tussen leerlingen Frans in binnen- en buitenland

    Joke Rentrop
    40-41
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.