Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 104 Nr 4 (2017)

Vol 104 Nr 4 (2017)

					Toon Vol 104 Nr 4 (2017)
Gepubliceerd: 05-09-2017

Artikelen

  • Thinking Skills-opdrachten: Een didactische mogelijkheid voor beter denkonderwijs binnen het schoolvak Nederlands

    Hanneke Houkes, Twan Robben
    4-9
    • PDF
  • Bewuste taalvaardigheid in de klas

    Ellen van den Broek, Roy Dielemans
    12-16
    • PDF
  • Praten over romanfragmenten: Een lezersgerichte aanpak van literatuur in de bovenbouw

    Milou Feskens, Sarike Roest
    18-22
    • PDF
  • Onlinecolleges voor taal-leren: Digitaal en in eigen tempo studeren

    Gerbrich de Jong
    24-27
    • PDF
  • Onvergetelijke verhalen; Nieuwe jeugdboeken van Nederlandse en vreemde bodem

    Rob van Veen
    30-31
    • PDF
  • Op de vleugels van uitvliegende woorden

    Jan de Jong
    32-33
    • PDF
  • Klassieke vernieuwing

    Erik Kwakernaak
    34-35
    • PDF
  • BookWidgets.com: Handig, leuk en zeer praktisch

    Kees van Eunen
    36-37
    • PDF
  • Grens tussen werkelijkheid en fantasie

    Brit Thomassen
    40-41
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.