Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 106 Nr 5 (2019)

Vol 106 Nr 5 (2019)

					Toon Vol 106 Nr 5 (2019)
Gepubliceerd: 26-06-2019

Artikelen

  • Instagrampoëzie in de klas

    Jeroen Dera, Kila van der Starre
    4-9
    • PDF
  • Duitse en Nederlandse schoolleiders willen met en van elkaar leren

    Paul Sars, Sabine Jentges
    12-16
    • PDF
  • Een scanner die overtuigt: Over een didactisch instrument voor de analyse en beoordeling van argumentatief taalgebruik

    Auke Abma, Hans Bisschop, Ton van Haaften, Riek Hazenbosch, Carly van Tilborg
    18-24
    • PDF
  • Brave new adolescents: Dystopische jeugdcultuur voor het vak Engels

    David Geneste
    26-30
    • PDF
  • Publiekslievelingen: Nieuwe verhalen van drie veelgelezen en bekroonde Nederlandse schrijvers

    Rob van Veen
    34-35
    • PDF
  • Drie prachtige romans die een tijdsbeeld geven van nu en het recente verleden

    Gerard Koster
    37
    • PDF
  • Eerst de poëzie, dan de serie. Over Game of Poems

    Jan de Jong
    38-39
    • PDF
  • Gestructureerd betogen is te leren

    Alexandra IJsseldijk
    40-41
    • PDF
  • Schoolexamen Fries herschreven door leerling

    Ans Wallinga
    42-43
    • PDF
  • Twine: Tekstavonturen in de vreemdetalenles

    Roland Bruijn, Henk la Roi
    46-47
    • PDF
  • De toekomst van het talenonderwijs ligt in handen van de lio’s: Een inhoudsrijke Landelijke LIO-dag 2019

    Tessa Mearns, Marjon Tammenga-Helmantel
    49
    • PDF
  • Le français enjeu: Impressies van het congres Frans

    Luuk Gordeijns
    50-51
  • Oprichting nieuwe secties binnen Levende Talen: Nedersaksisch en Limburgs

    Esther van Loo, Willemijn Zwart
    52
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.