Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 106 Nr 8 (2019)

Vol 106 Nr 8 (2019)

					Toon Vol 106 Nr 8 (2019)
Gepubliceerd: 05-12-2019

Artikelen

  • Literatuuronderwijs, kritisch denken en burgerschaps-vorming: De perfecte driehoek (deel 1)

    Vincent Hernot
    4-8
    • PDF
  • ‘Waar gaat je vak over?’ Actieonderzoek naar inhoud in de mvt-les

    Tessa Mearns
    10-15
    • PDF
  • Digitalisering en leermiddelen

    Rola Hulsbergen
    18-22
    • PDF
  • Hoe krijgen de ABC-eilanden een beter opgeleide bevolking? Deel 2; Onderwijs op de ABC-eilanden: Een nieuw perspectief

    Juana Kibbelaar
    24-29
    • PDF
  • Een thriller, een dagboek en een verzameling volksverhalen: Jeugdboeken voor de meer ervaren lezer vanaf leerjaar twee

    Rob van Veen
    32-33
    • PDF
  • Overlevingslessen voor gevorderden

    Jan de Jong
    34-35
    • PDF
  • Computational thinking (en wat we daar al mee doen)

    Roland Bruijn, Henk la Roi
    36-37
    • PDF
  • Observeren voor elkaar: Tool voor CLIL-co-docenten in de praktijk

    Joris Dijk, Barbara Rutten, Sterre de Weerd
    38-39
    • PDF
  • Taalmuseum: Een eigentijds museum dat de kennis over en het enthousiasme voor taal bevordert

    Geramé Wouters
    41-43
    • PDF
  • Een doorlopende leerlijn literatuur met tekst-ervaring in alle fasen: Lezen, beleven, uitwisselen, bespiegelen

    Hans Goosen
    49-50
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.