Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 111 Nr 2 (2024)

Vol 111 Nr 2 (2024)

					Toon Vol 111 Nr 2 (2024)
Gepubliceerd: 19-05-2024

Artikelen

  • Wat een literaire tekst doet: Naar een meer affectieve benadering van literatuur via het Shared Reading Model

    Aukje van Hout
    6-10
    • pdf
  • Spreken is zilver, babbelen goud? Hoe informele e-tandems spreekdurf kunnen stimuleren in vreemdetaalverwerving

    Ilias Vierendeels, Laurence Mettewie
    12-16
    • pdf
  • Diversiteit in lesboeken Nederlands als tweede taal: Inzichten van lesboekenauteurs en -inhoud

    Dietha Koster, Christine Sas
    18-22
  • Dictionnaire des francophones: Een venster op de Franstalige wereld

    Maria Steffens
    24-28
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.