Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 17 Nr 2 (2016)

Vol 17 Nr 2 (2016)

					Toon Vol 17 Nr 2 (2016)
Gepubliceerd: 18-06-2016
  • Is er een verband tussen het gebruik van texting-taal en taalontwikkeling bij kinderen tussen de 10 en 13 jaar?

    Elma Blom, Sergey Avrutin, Chantal van Dijk, Nada Vasić, Merel van Witteloostuijn
    3-12
    • PDF
  • Adaptieve feedback op gespreksvaardigheid in klassen van 30? Hoe is dat nu mogelijk?

    Esther de Vrind, Fred Janssen
    13-29
    • PDF
  • Kan leesbevordering de ontlezing stoppen? Een beschouwing naar aanleiding van empirisch onderzoek

    Helge Bonset
    30-37
    • PDF
  • Samenwerkend lezen in het voortgezet onderwijs (SALEVO). Effectiviteit voor verschillende typen leerlingen

    Niki Moeken, Folkert Kuiken, Camille Welie
    38-49
    • PDF
  • Versterkt literatuuronderwijs in de onderbouw ter bevordering van leesvaardigheid en literaire competenties bij het vak Duits

    Elisabeth Lehrner-te Lindert
    50-53
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.