Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 13 Nr 2 (2012)

Vol 13 Nr 2 (2012)

Gepubliceerd: 05-04-2012
  • Chinees als nieuw schoolvak? De eerste resultaten van een pilot

    Dineke Tigelaar, Gemma Corbalan, Elvira Folmer
    3-13
    • PDF
  • Kunnen we de moeilijkheid van teksten meten? Naar concrete maten voor de referentieniveaus

    Hilde Hacquebord
    14-24
    • PDF
  • Engels voor kleuters; Een eerste verkenning naar de vormgeving van vroeg vreemdetalenonderwijs in Nederland

    Liv Persson
    25-32
    • PDF
  • Kunnen leerlingen wat ze moeten kunnen? Onderzoek naar de doorlopende leerlijn op het gebied van werkwoordspelling

    Marjolein van der Horst, Huub van den Bergh, Jacqueline Evers-Vermeul
    33-42
    • PDF
  • Gesignaleerd

    Machteld Moonen
    43-45
    • PDF
  • Gesignaleerd

    André Mottart
    46-48
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.