Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 17 Nr 4 (2016)

Vol 17 Nr 4 (2016)

					Toon Vol 17 Nr 4 (2016)
Gepubliceerd: 13-12-2016
  • Plaatsen in de tijd: De invloed van instructie in specifieke genrekenmerken op de planningsactiviteiten tijdens het schrijven van een verhaal

    Sanne Broekhuis, Kees de Glopper
    3-14
    • PDF
  • Beter schrijven door self- en peer assessment? De effecten van formatieve toetsvormen op de kwaliteit van schrijfproducten

    Kelly Meusen-Beekman, Desirée Joosten-ten Brinke, Henny Boshuizen
    15-25
    • PDF
  • An impression of foreign language teaching approaches in the Netherlands

    Lynne West, Marjolijn Verspoor
    26-36
    • PDF
  • Homofoondominantie veroorzaakt dt-fouten tijdens het spellen en maakt er ons blind voor tijdens het lezen

    Nina Verhaert, Dominiek Sandra
    37-46
    • PDF
  • Geschiedenis van het talenonderwijs in Nederland. Onderwijs in de moderne talen van 1500 tot heden

    Peter-Arno Coppen
    47-51
    • PDF
  • Over het nut en het (bewezen) effect van leesbevordering. Een beschouwing naar aanleiding van Helge Bonsets conclusie dat onderzoek weinig aanleiding geeft tot optimisme

    Adriana Bus
    52-54
    • PDF
  • Wat is er bewezen over leesbevordering? Een reactie op de beschouwing van Adriana Bus

    Helge Bonset
    55-56
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.