Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 21 Nr 2 (2020)

Vol 21 Nr 2 (2020)

					Toon Vol 21 Nr 2 (2020)
Gepubliceerd: 23-06-2020
  • De tablet, het geheime wapen voor leesbevordering? De invloed van tekstdrager op leesmotivatie, immersie en tekstbegrip

    Joep van Gils, Niels Bakker, Jacqueline Evers-Vermeul
    3-12
    • PDF
  • Literatuuronderwijs ter bevordering van interculturele competentie; een pilotonderzoek

    Esther Schat, Ewout van der Knaap, Rick de Graaff
    13-25
    • PDF
  • Syntaxis versus pragmatiek; Interferentie van het Nederlands in het Engels van vwo 5-leerlingen

    Janine Berns, Sanne van Vuuren
    26-34
    • PDF
  • Persoonsvorming in het literatuuronderwijs (over: Marloes Schrijvers, The story, the self, the other: Developing insight into human nature in the literature classroom)

    Jeroen Dera
    35-39
    • PDF
  • Digi-taal en standaardtaal (over: Lieke Verheijen, Is textese a threat to traditional literacy? Dutch youth’s language use in written computer-mediated communication and relations with their school writing)

    Helge Bonset
    40-45
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.