Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 22 Nr 4 (2021)

Vol 22 Nr 4 (2021)

					Toon Vol 22 Nr 4 (2021)
Gepubliceerd: 29-12-2021
  • Het effect van debatdidactiek op schrijven in een vreemde taal Een experimenteel onderzoek naar de effecten van debatonderwijs op de Engelse schrijfvaardigheid

    Abid El Majidi, Daniël Janssen, Rick de Graaff
    3-14
    • pdf
  • De rol van meertalige kennis en taalbewustzijn bij het leren van Engels als vreemde taal

    Elena Tribushinina, Anna Rijkers-Baranova, Elma Blom
    15-26
    • pdf
  • Meertaligheid in het mvt-onderwijs Een analyse van het aanbod aan meertaligheid in leergangen Engels, Frans en Spaans

    Emma Benschop, Caroline de Quay, Tomsito Babete, Marjon Tammenga-Helmantel
    27-39
    • pdf
  • Verschenen proefschrift. The SpeakTeach Method: een spraakmakend proefschrift

    Rick de Graaff
    40-43
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.