Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 23 Nr 3 (2022)

Vol 23 Nr 3 (2022)

					Toon Vol 23 Nr 3 (2022)
Gepubliceerd: 02-02-2023
  • Samenhang in vreemdetalencurricula; Een verkenning van onderwijs- en toetspraktijken in het voortgezet onderwijs

    Charline Rouffet, Catherine van Beuningen, Rick de Graaff
    3-17
    • pdf
  • Effecten van debatteren in een tweede taal op de complexiteit van argumentatie van leerlingen

    Abid el Majidi, Daniël Janssen, Rick de Graaff
    18-29
    • pdf
  • Studerend lezen in het hbo; een casestudy van het taakgerichte leesproces van eerstejaarsstudenten van de lerarenopleiding

    Edwin de Vette, Jan de Wit, Amos van Gelderen
    30-41
    • pdf
  • Op weg naar het einde van verzuchtingen over het reëel bestaande grammatica-onderwijs?

    Kees de Glopper
    42-48
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.